"ФОТОМАГИСТРАЛЬ"
Главная
Южная ЖД
Фотогалерея
Картинная галерея
Марки
Моделизм
Чертежи
Техсправка
Интересное
Об авторе и друзьях
Ссылки
©2002-2011 А.В.Калиниченко
Все права защищены.
Использование мариалов с сайта только с разрешения автора.

Южная ЖД (официальный сайт) Неофіційна Південна

Стальное Кольцо Южной магистрали Станция Лубны ЮЖД

Станция Гребенка ЮЖД


ГлавнаяЮжная ЖД"Перший в Україні швидкісний поїзд..."

"Вечірня Полтава", 13 грудня 2001 року.

ПЕРШИЙ В УКРАЇНІ ШВИДКІСНИЙ ПОЇЗД "СТОЛИЧНИЙ ЕКСПРЕС" ПОЇДЕ У ЧЕРВНІ 2002 РОКУ ЗА МАРШРУТОМ КИЇВ-ПОЛТАВА-ХАРКІВ

  Про це повідомив генеральний директор державної адміністрації залізничного транспорту "Укрзалізниця" Георгій Кирпа на прес-конференції у рамках II Міжнародного форуму економічного співробітництва "Партнерство в ім'я злагоди й розвитку".

  За його словами, відстань між містами поїзд подолає набагато швидше, ніж зараз фірмовий, і навіть, ніж автобус. Як зазначив Георгій Кирпа, програма швидкісного руху поїздів в Україні є однією з восьми пріоритетних, розроблених "Укрзалізницею". Прагнучи залучити більше споживачів, вона має намір скорочувати час перебування пасажирів у дорозі.
  За подробицями з цього приводу "Вечірка" звернулася до заступника начальника Головного управління пасажирських перевезень "Укрзалізниці" Володимира СЄРОВА. Ось що він розповів по телефону:
  - Проект перебуває в стадії завершення і передбачає на першому етапі відкрити рух одного такого денного поїзда. За нашими розрахунками, з Харкова він відходитиме о сьомій ранку, в Полтаві буде о пів на дев'яту і в Києві - о тринадцятій. Зворотній рейс виконуватиме о п'ятнадцятій з прибуттям до Полтави близько двадцятої і до Харкова - о двадцять другій. Тобто буде зроблено все, щоб ділова людина могла впоратися зі справами в столиці за один світловий день. При цьому вартість проїзду в цьому поїзді не перевищуватиме нинішню, тобто з Харкова до Києва - близько сорока гривень, тоді як автобусний експрес коштує понад п'ятдесят. Зараз працюємо в двох напрямках. Підбираємо відповідні рухомий склад і локомотив, адже середня технічна швидкість поїзда на маршруті на першому етапі складатиме понад 100 кілометрів за годину. У зв'язку з цим велика напруга лягла на путівників, котрі зараз обстежують кожен кілометр залізниці від Києва до Харкова. Протягом наступного півроку маємо зміцнити колії та мостові переходи. А перший швидкісний експрес вирушить на початку червня наступного року.
  Потім працюватимемо над другим етапом, протягом якого маємо повністю електрифікувати залізницю від Гоголевого до Харкова і довести середньотехнічну швидкість поїзда до 140 кілометрів на годину. Тоді на окремих ділянках він розвиватиме швидкість до 200 кілометрів на годину й діставатиметься з Харкова до Києва менше, ніж за 4 години. Сподіваюся, це станеться на початку 2003 року.
  "Столичний експрес" буде першою ластівкою перебудови роботи залізниці. Загалом протягом трьох років плануємо пустити такі поїзди на шести основних напрямках руху й зробити залізницю найвигіднішим і найкомфортнішим видом транспорту, як це зараз є скрізь у Європі. До речі, кілька цих напрямків проляжуть через Полтаву як один із вузлових центрів "Укрзалізниці".

Если у Вас есть фотографии, рисунки или материалы о железных дорогах и Вы хотите поделится ими для размещения на сайте, то присылайте их на e-mail: ukrtrains@narod.ru
Hosted by uCoz