"ФОТОМАГИСТРАЛЬ"
Главная
Южная ЖД
Фотогалерея
Картинная галерея
Марки
Моделизм
Чертежи
Техсправка
Интересное
Об авторе и друзьях
Ссылки
©2002-2011 А.В.Калиниченко
Все права защищены.
Использование мариалов с сайта только с разрешения автора.

Южная ЖД (официальный сайт) Неофіційна Південна

Стальное Кольцо Южной магистрали Станция Лубны ЮЖД

Станция Гребенка ЮЖД


ГлавнаяЮжная ЖД"Швидкісний столичний експрес..."

"Вечірня Полтава", 20 червня 2002 року.

ШВИДКІСНИЙ СТОЛИЧНИЙ ЕКСПРЕС: ПЕРША ЗУСТРІЧ ІЗ ПОЛТАВОЮ

Ганна КОЗЕЛЬСЬКА
Анатолій УЛИЦЬКИЙ (фото)

"Вечірня Полтава"

  День 13 червня буденно й майже непомітно для міста увійшов у історію як такий, коли у Полтаві вперше зупинився перший український швидкісний потяг. Нову залізничну еру відкрило оголошення диспетчера Київського вокзалу: "До уваги пасажирів! На першу колію прибуває пасажирський поїзд №146 "Харків-Київ".

  Поки поїзд наближався до вокзалу, начальник Полтавської дирекції із залізничних перевезень Південної залізниці Ольга Дяченко розповіла, що зараз відбувається обкатка нового состава: "Усі вагони вже проходили випробування, але, щоб забезпечити повну безпеку майбутніх пасажирів, ми ще раз перевіряємо, як поведе себе поїзд у дорозі. Колії перероблені під швидкісний рух - збільшено радіус кривих, покладені нові стрілочні переводи. Тепер треба визначити гальмівний шлях нового потяга, подивитися, як він набирає швидкість. Усе це - нюанси, які можна побачити тільки в процесі роботи".
  За кілька хвилин невеликий гурт залізничників зустрів новенький, сяючий блакитною фарбою, потяг. Лише напередодні вісім вагонів, що його складають, виїхали за ворота Крюківського вагонобудівного заводу. Серед перших пасажирів - інженери, працівники лабораторій, керівництво залізниці. Начальник Південної залізниці Віктор Остапчук поділився враженнями від перших годин поїздки у новому вагоні: "Кременчужани виправдали сподівання залізничників, зробивши прекрасні вагони. Хоча є деякі недоліки, але вони незначні. Усе це можна виправити. Під час поїздки практично не відчувається, яка погода за вікном, не чути шуму. Тобто, вагони відрізняються від звичайних, їхати в них приємніше".
  Ми оглянули вагони. Начальник поїзда Анатолій Жегет під час невеликої екскурсії продемонстрував усі "дива цивілізації", зібрані у вагонах І класу. Купе зі скляними дверима на 3 або 6 осіб обладнані телевізорами, кондиціонерами, системою блокування дверей. Із пультів управління, які є в кожному купе, можна регулювати інтенсивність освітлення, гучність радіо, викликати провідника, підзарядити акумулятори мобільного телефону. З купе провідника можна змінювати параметри мікроклімату у вагоні, за допомогою відеокамери стежити за тим, що відбувається у коридорі. Тут є холодильник, мікрохвильова піч, відеомагнітофон. Кожен вагон обладнано електричним "Титаном" для підігріву води й вакуумним туалетом. Вагон II класу відрізняється відсутністю купе: м'які крісла тут встановлені у загальному салоні. В одному з вагонів І класу є багажне відділення, в одному з вагонів II класу - бар. Залежно від класу й модифікації у кожному вагоні може розміститися від 38 до 68 пасажирів.
  Перший состав до Полтави привіз тепловоз російського виробництва. Але під час наступних поїздок у Полтаві цей локомотив замінюватимуть на чеський електровоз ЧС-8. Для цього передбачено технічну зупинку тривалістю 20 хвилин. Щоправда, поки що у Полтаві не продаватимуть квитків на експрес. Зупинятиметься цей потяг також у Миргороді.
  Включити потяг №146 "Харків - Київ" до постійного графіку планують після 20 червня. Увесь шлях він проходитиме за 5,5 години із середньою швидкістю 140 км/год. Раніше в Україні жоден потяг із такою швидкістю не їздив.
  Представники залізниці запевнили, що столичний експрес у межах станції "Полтава-Київська" рухатиметься зі швидкістю до 15 км/год. Тому додаткової загрози для Решетилівського шляхопроводу немає. Утім залізниця вже готова розпочати ремонт своєї частини шляхопроводу. РБУ-8 перераховано 500 тисяч гривень для підготовки прольотів, ремонту опор. Роботи проводитимуться без зупинки руху на залізниці, під час так званих "вікон".
  Отже, полтавцям залишається сподіватися, що перша зустріч міста й експреса переросте у міцну й тривалу дружбу. І кожен мешканець Полтави зможе скористатися тими ж набутками технічного прогресу, що й столичні жителі.

Если у Вас есть фотографии, рисунки или материалы о железных дорогах и Вы хотите поделится ими для размещения на сайте, то присылайте их на e-mail: ukrtrains@narod.ru
Hosted by uCoz