"ФОТОМАГИСТРАЛЬ"
Главная
Южная ЖД
Фотогалерея
Картинная галерея
Марки
Моделизм
Чертежи
Техсправка
Интересное
Об авторе и друзьях
Ссылки
©2002-2011 А.В.Калиниченко
Все права защищены.
Использование мариалов с сайта только с разрешения автора.

Южная ЖД (официальный сайт) Неофіційна Південна

Стальное Кольцо Южной магистрали Станция Лубны ЮЖД

Станция Гребенка ЮЖД


ГлавнаяЮжная ЖД""Столичний експрес" розпочав еру..."

"Вечірня Полтава", 18 липня 2002 року.

"СТОЛИЧНИЙ ЕКСПРЕС" РОЗПОЧАВ ЕРУ ШВИДКІСНОГО ЗАЛІЗНИЧНОГО СПОЛУЧАННЯ В УКРАЇНІ
Першими пасажирами експреса стали Президент України й кращі залізничники

Ганна КОЗЕЛЬСЬКА
Анатолій УЛИЦЬКИЙ (фото)

"Вечірня Полтава"

  11 липня швидкісний потяг Харків - Київ "Столичний експрес" востаннє подолав путь між цими двома містами не за затвердженим графіком. Причина поважна: цього дня у Харкові робив "оглядини" поїзда й напучував його на добру путь Президент України Леонід Кучма.   Інші важливі державні справи завадили Президенту України довго насолоджуватися швидкісним залізничним сполученням: Леонід Кучма їхав у "Столичному експресі" лише 15 хвилин і вийшов на одній із приміських платформ поблизу Харкова. А потім потяг повіз почесних пасажирів - кращих залізничників, які працювали над втіленням проекту швидкісного руху в Україні. Коли експрес зупинився на Київському вокзалі у Полтаві, мешканців міста й області з цією подією привітав заступник генерального директора "Укрзалізниці" Анатолій Лашко. Він відзначив, що "Столичний експрес" поклав початок новому методу обслуговування пасажирів, і залізниця поступово переходитиме від нічних поїздів на швидкісні денні. Наступними містами, які наблизять до столиці такі експреси, будуть Одеса та Сімферополь. Поступово мережа швидкісного сполучення має розширитися по всій Україні. "Швидкість 140 кілометрів на годину - це лише перший крок, - сказав Анатолій Лашко. - Згодом буде швидкість 160, 200, 250 кілометрів на годину. Це те, що можна "вижати" з наших ліній, розрахованих на пропуск вантажних і пасажирських поїздів. Але ми вже працюємо над темою високошвидкісного руху - 300-350 кілометрів на годину. Для цього буде розроблено окрему систему спеціальних ліній. Не плануючи на перспективу, не можна жити сьогодні. Тому втілення цих планів - не таке вже й далеке майбутнє".
  Серед перших пасажирів експреса - кременчуцький міський голова Микола Глухов і президент концерну "Крюківський вагонзавод" Володимир Приходько. Їм є чим пишатися. Адже ще в січні український пасажирський вагон існував в одному експериментальному екземплярі. А тепер вже розпочато експлуатацію состава із восьми вагонів першого й другого класів.
  Пасажирам експреса сподобався реконструйований Київський вокзал. Лише за три місяці він перетворився із старенької провінційної будівлі на сучасну споруду, яка сяє гранітом і пластиком. Фонтан поблизу перону привертає увагу незвичним дизайном. А новий перехід через колію, вирішений у вигляді повітряного тунелю з металу й пластику, не має аналогів в Україні. За останні три місяці реконструйовано шість станцій і шість зупиночних пунктів на дільниці Полтава-Київська - Сагайдак, електрифіковано 48 кілометрів залізниці, колії перебудовано під швидкісний рух... Реалізація ідеї швидкісного руху обійшлася "Укрзалізниці" в 300 мільйонів гривень. І хоча експрес розрахований насамперед на ділових людей, незабаром відчують подих часу й решта пасажирів. Минулого року в Україні розпочато випуск вітчизняної електрички. До кінця 2002 року електрифікованими ділянками "бігатимуть" десять нових приміських електропоїздів змінного й постійного струму, а у 2003 - ще 15-20. Повністю забезпечити країну такими поїздами заплановано в найближчі п'ять років.
  А поки що розпочалися будні "Столичного експреса". Щодня о 7.05 він вирушає із Харкова і о 12.55 прибуває до Києва. У зворотну путь експрес відправляється о 17.30 і до Харкова прибуває о 23.20. У Полтаві поїзд робить вісімнадцятихвилинну зупинку, під час якої тепловоз замінюють чеським електровозом ЧС-8 і навпаки. Від станції Полтава-Київська на Київ експрес вирушає о 9.15, а на Харків - о 21.26. Ще одна зупинка - двохвилинна - передбачена у Миргороді. Квиток із Полтави до Києва у вагоні першого класу коштує 38 гривень, другого - 25,65 грн., із Полтави до Харкова відповідно 27 і 17 гривень. Квитки почали продавати ще 7 липня і щодня їх купують полтавці, віддаючи перевагу сучасному зручному виду сполучення.

Если у Вас есть фотографии, рисунки или материалы о железных дорогах и Вы хотите поделится ими для размещения на сайте, то присылайте их на e-mail: ukrtrains@narod.ru
Hosted by uCoz