"ФОТОМАГИСТРАЛЬ"
Главная
Южная ЖД
Фотогалерея
Картинная галерея
Марки
Моделизм
Чертежи
Техсправка
Интересное
Об авторе и друзьях
Ссылки
©2002-2011 А.В.Калиниченко
Все права защищены.
Использование мариалов с сайта только с разрешения автора.

Южная ЖД (официальный сайт) Неофіційна Південна

Стальное Кольцо Южной магистрали Станция Лубны ЮЖД

Станция Гребенка ЮЖД


ГлавнаяЮжная ЖД"І на "Шведську Могилу" прийде..."

"Вечірня Полтава", жовтень 2002 року.

І НА "ШВЕДСЬКУ МОГИЛУ" ПРИЙДЕ ЕЛЕКТРИФІКАЦІЯ

Ганна КОЗЕЛЬСЬКА
Анатолій УЛИЦЬКИЙ (фото)

"Вечірня Полтава"

  Триває електрифікація швидкісної магістралі "Київ - Харків". Із кінця вересня колектив будівельно-монтажного поїзда №685 розпочав електрифікацію ділянки залізниці між Київським і Південним вокзалами у Полтаві. Бригада монтажників по встановленню опор контактної мережі вже проминула зупиночну платформу "Шведська Могила", а незабаром опори "дійдуть" до роз'їзду 328-й кілометр, що неподалік від Хрестовоздвиженського монастиря.
  Головний інженер БМП-685 Леонід Багачук пояснив, що найближча мета поєднання контактною мережею двох полтавських станцій - створення кращих умов для технічного обслуговування електровозів "Столичного експреса". Зараз воно проводиться на станції "Полтава-Київська", а потім це можна буде робити в умовах локомотивного депо на "Полтаві-Південній". Будівельно-монтажний поїзд уже пройшов третину чотирнадцятикілометрового перегону. Розпочато й монтаж контактної мережі. Бригада електромонтажників зараз працює у районі Зіньківського переїзду. Основна частина робіт має бути закінчена до нового року. А потім залізничники візьмуться за наступний етап електрифікації швидкісної магістралі на ділянці від Полтави до Люботина.
  До речі, нещодавно розпочато обкатку другого швидкісного потяга, який теж курсуватиме між Києвом і Харковом. Вісім вагонів для нього, як і для нині діючого "Столичного експреса", зроблені на Крюківському вагонобудівному заводі. За повідомленням офіційного інтернет-сайта Південної залізниці, новий состав складено із вагонів лише другого класу. М'які крісла із відкидними спинками тут розташовані, як у салоні аеробуса. Деяких змін зазнав також буфет.

Если у Вас есть фотографии, рисунки или материалы о железных дорогах и Вы хотите поделится ими для размещения на сайте, то присылайте их на e-mail: ukrtrains@narod.ru
Hosted by uCoz