"ФОТОМАГИСТРАЛЬ"
|
ПЕРША НА УКРАЇНІ
На багатьох залізницях країни є електрифіковані дільниці. В роки сталінських п'ятирічок в Москві збудовано електричну залізницю, яка зв'язує столицю нашої Батьківщини з численними пригородами. В Ленінграді, Баку, Ризі, Талліні, Мінеральних Водах й інших містах Радянського Союзу існує електрифіковане залізничне пасажирське сполучення.
Наймолодша пасажирська електрична залізниця діє на дільниці Київ-Боярка. Вона збудована за проектом директор-полковника І. П. Логвиненка. Рух по цій дільниці почався у травні 1950 року. Це перша пасажирська електрична залізниця на Україні.
...Ранок. До високої платформи приміського сполучення київського вокзалу майже нечутно підходить поїзд, який складається з шести комфортабельних вагонів. Він повільно зупиняється. Із вагона виходять робітники, службовці, колгоспники, що приїхапи в столицю з Боярки, Тарасівки, Поста-Волинського, Караваєвих дач і інших пригородів.
На дільниці Київ-Боярка курсують п'ятнадцять електропоїздів, які щодоби перевозять десять-дванадцять тисяч пасажирів. Вагони світлі, охайні, добре споряджені. Поїзд іде швидше від звичайного, плавно, без ривків.
На будівництві електрифікованої дільниці був широко використаний досвід москвичів. Столиця нашої Батьківщини допомогла і кваліфікованими кадрами водіїв електропоїздів. Найкращий машиніст електропоїздів Володимир Васюков, переведений на роботу до Києва з Москви, навчив багатьох київських залізничників нової професії.
Минулого року електрична залізниця Київ-Боярка перевезла понад п'ять мільйонів пасажирів.
Если у Вас есть фотографии, рисунки или материалы о железных дорогах и Вы хотите поделится ими для размещения на сайте, то присылайте их на e-mail: ukrtrains@narod.ru
|